Poradna Concept VR 3210

Autor: JL | Vloženo: 20.10.2024 000 20:15 | Témata: Poradna Concept VR 3210

JL

Concept VR3210

Dobrý den,
vysavač nám na mobilu píše, že je offline. Zkoušeli jsme ho znovu spárovat, ale nedaří se nám to. Udělali jsme už vše, co jsme našli v instruktážním videu, diskuzích - resetovali vysavač, odpojili wi-fi z elektřiny, odhlásili se z aplikace, vymazali aplikaci z plochy i z úložišté a snažili se znovu spárovat. Vše jsme dělali již několikrát, ale po proběhnutí párování na 100% ohlásí chybu v párování.
Wi-fi je 2,4 a telefony iPhone.
Je to již druhá vážná chyba za rok užívání.
JL


  • Heureka.cz

    Heureka.cz

    22. října 2024

    Dobrý den,

    v tomto případě se prosím obraťte na zákaznickou podporu výrobce, kde vám problém pomohou řešit.

    S přáním pěkného dne
    Heureka.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

    reagovat na odpověď

  • 24. října 2024 - Oficiální zástupce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,

    zkuste párování robota a telefonu při vypnutí dat v telefonu a smazání historie načítání oken na pozadí vašeho telefonu. Dále pokud vaše wifi podporuje obě frekvence, dočasně vypněte 5 Ghz a napojte telefon na frekvenci 2,4Ghz. Poté párování opakujte. Nezdaří-li se spojení, bude potřeba robota zkontrolovat v servisním středisku, zda není problém s wifi modulem robota.

    S pozdravem a přáním pěkného dne Tým Robot World

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

    reagovat na odpověď

Odpovězte na otázku Concept VR3210