Nákupní rádce
poradna Concept VR 3210
Uzavřené dotazy
Ivana
Změna wifi a místa, problém s připojením robota
13. ledna 2022
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak postupovat při znovu připojení vysavače na jinou wifi. Postupovala jsem stejně jako při prvním párování. Zkusila jsem vypnout vysavač, znovu nainstalovat aplikaci, název wifi souhla...
1 odpověď
Lukáš
Restart během úklidu
16. srpna 2021
Dobrý den, vysavač Concept VR 3210 se během úklidu sám restartuje na různých místech (úplně zhasne a je offline) musím ho donést na nabíječku a tam se znovu aktivuje, poté již nepokračuje v úklidu. Při vytírání i při vys...
1 odpověď
Petr
Nelze sdílet druhého uživatele
14. června 2021
Nemohu sdílet druhého uživatele. Přitom jsou oba emaily registrované. Fungijí pouze samostatně, ne společně. Přidání bylo prováděno dle video návodu. Dokážete poradit? Děkuji
2 odpovědi
Michaela Havlová
Nerozpozná nádobu na vodu od nádoby na prach
10. května 2021
U robotického vysavače VR3210 po vyjmutí nádoby na prach a vložení nádoby na vytírání přístroj stále hlásí, že byla vložena nádoba na prach (Zásobník
1 odpověď
Michal
Dobrý den, je pěkné, že lze v aplikaci nastavit za...
18. března 2021
jako zakázané zóny koberce, abych mohl i vytřít, musím to takto dělat složitě pořád? Proč tam nelze zvolit úklid 1 na vysávání celého bytu a úklid 2 se zónami na vytírání? Jinak český hlas robota je fajn nápad, jen nech...
1 odpověď
JP
Dobrý den,při vysávání se robot zasekl.
27. ledna 2021
Při vysávání se robot zasekl. na noze stolu - válec vysoký cca 6 cm. Po vyproštění nebyl schopen pokračovat ani jej nebylo možné restartovat souč. zmáčknutím obou tlačítek zároveň, ani vypnout. V aplikaci byl offline a l...
1 odpověď
Zobrazuji 21 - 26 ze 26 otázek « Předchozí 1 [ 2 ]