Poradna Concept VR 3210

Autor: Lenka | Vloženo: 12.06.2022 000 23:56 | Témata: Poradna Concept VR 3210

Lenka

Concept 3210 se chova jako blazen

Mam ho 5mesicu, vse bylo ok. Najednou ignoruje nektere mistnosti nebo je hleda na opacnem konci bytu. Jezdi podle mapy, kterou jsem nijak nemenila. I zony jsou stejne. Ale on, kdyz ma nektere uklizet, nahlasi, ze se jde nabijet. Take nelze menit v aplikaci saci vykon. Tlacitko reaguje, ale robot ne. Ma nektera mista, kam se svehlave vraci-rad jezdi pres prah tam a zpet a nabijeci zakladnu obcas hleda v kuchyni, prestoze je celou dobu umistenana na1 miste v obyvaku.

  • 13. června 2022 - Oficiální zástupce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,

    dle popisu chování robota doporučíme řešit jeho reklamací u svého prodejce.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    ROBOT WORLD s.r.o.
    www.roboticky-vysavac.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • Smart specialista - Robotické vysavače

    Smart specialista - Robotické vysavače

    13. června 2022

    Dobrý den, je možné, že se jedná o zahlcené paměti v elektronice vysavače. V tomto případě doporučíme vysavač uvést do továrního nastavení (tlačítkem pod prachovou nádobkou). Následně bude nutné vysavač nově párovat. V případě jakýchkoliv potíží nás neváhejte kontaktovat na naší zákaznické lince.T: +420 465 471 400
    M: [email protected]
    Po-Pá: 7.00-17.30 hodin

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Lenka

      13. června 2022 - Lenka

      To ale, predokladam,budu muset znovu nastavit i zony. To me netesi, neni to uplne silna stranka aplikace.…jeste dotaz-cim se ty paneti mohou zahltit, prosim? Mohu to nejak ovlivnit, pripadne tomu zabranit? Diky. Lenka


    • Lenka

      13. června 2022 - Lenka

      Tlacitko pod prachovou nadobkou jsem nenasla. Chapu, ze je nejake dumyslne schovane, ale at se divam, jak se divam, nikde nic;-( Jinak jsem na odpru Conceptu psala, ale odpoved nikde, asi tohomaji hodne.L.


    • Smart specialista - Robotické vysavače

      13. června 2022 - Smart specialista - Robotické vysavače

      Dobrý den, mapy by vám měly zůstat uložené v aplikaci. Pro omezení bohužel nemáme lepší radu, než robotu co nejméně měnit mapu například zavřenými dveřmi a podobně. Je zde mnoho informací které si musí vysavač zapisovat a ukládat. Tlačítko pro tovární reset by se mělo nacházet hned vedle bílého konektoru umístěného vpravo od výduchu vysavače pod nádobkou. Pokud jste na výše uvedený email psala, zajisté obdržíte odpověď.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.