Poradna Concept VR 3210

Autor: Simona Smetanová | Vloženo: 20.06.2022 000 19:16 | Témata: Poradna Concept VR 3210

Simona Smetanová

Vysavač nereaguje

Dobrý den. Nevíte proč se mi vysavač během vysávání sám vypne a nereaguje? Ani nesvítí a v aplikaci je offline. Dám ho do nabíjecí stanice, řekne že se aktualizuje. Tak ho spustím, vysaje kousek a opět se zastaví a nereaguje. Chtěla jsem restartovat, ale nevím jak. Děkuji

  • Smart specialista - Robotické vysavače

    Smart specialista - Robotické vysavače

    21. června 2022

    Dobrý den, v tomto případě bychom doporučili tovární nastavení (tlačítkem pod prachovou nádobkou). Následně bude zapotřebí vysavač nově párovat. Pokud by se problém nedařilo odstranit, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou linku. KONTAKTUJTE KLIENTSKÉ CENTRUM
    T: +420 465 471 400
    M: [email protected]
    Po-Pá: 7.00-17.30 hodin

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.