Poradna Concept VR 3210

Autor: Lenka | Vloženo: 17.06.2023 000 17:37 | Témata: Poradna Concept VR 3210

Lenka

Nespáruje se s aplikací

Dobrý den, vysavač jsme měli na reklamaci a po vrácení ho již nemůžu spárovat s aplikací Concept Robot. Restartovali jsme Wifi, vysavač, mobil, odinstalovali jsme aplikaci a znovu nainstalovali. Název Wifi je správný. Nevím co můžu udělat, aby to fungovalo jako předtím. Děkuji

  • 19. června 2023 - Oficiální zástupce značky CONCEPT

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Váš dotaz.

    Pokud nejde robot připojit ani po restartu spotřebiče do továrního nastavení a odinstalování a opětovné instalace mobilní aplikace, pak je potřeba smazat data aplikace v mobilním telefonu:

    přejděte do mobilu do nastavení, dále...
    - aplikace (nebo správa aplikací, apod.)
    zobrazí se nainstalovaní aplikace
    - Concept robot
    - úložiště
    kliknout na vymazat data

    po tomto vymazaní bude potřeba zadat do aplikace Concept robot znovu všechny data a robota přihlásit

    Robot je schopen používat pouze Wifi 2, 4GHz.


    Děkujeme a přejeme pěkný den
    Tým Concept

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.