Poradna Concept VR 3520

Autor: Simca | Vloženo: 13.06.2022 000 13:23 | Témata: Poradna Concept VR 3520

Simca

VR3520 robotický vysavač

Dobrý den.chci se zeptat jakým způsobem se propojí aplikace s robotem. Jedná se tedy o model VR3520. Ovšem ani po opakované snaze se nám nedaří propojit aplikaci s robotem. Zkoušeli sme dvě různé mobilní zařízení ale nikdy se nám nepodařilo vyhledat WiFi robota.Já jen doplním informací že nemáme doma zřízený pevný internet ale zkouším to na mobilní data v telefonu.Ma to na to nějaký vliv nebo je příčina zde.dekuji Přikryl.

  • 14. června 2022 - Oficiální zástupce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,

    při problému se spárováním robota doporučíme kontaktovat přímo zákaznický servis Concept https://www.my-concept.cz...

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    ROBOT WORLD s.r.o.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Simca

      14. června 2022 - Simca

      Děkuji :) udělám.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.