Poradna Evolveo RoboTrex H9
Eva Petříčková
Nejde mi přidat vysavač do aplikace
Dobrý den,
omlouvám se, že otravuji, ale už jsem zoufalá. K vánocům jsem dostala robotický vysavač Evolveo Robo Trex H9. Nainstalovala jsem si aplikaci a ta normálně fungovala tři měsíce. Pak najednou přestala fungovat, vysavač z ní zmizel. Pokoušela jsem se ho tam znovu přidat. Marně. Aplikaci jsem odinstalovala a znovu nainstalovala, ale bez úspěchu. Nejde přidat zařízení ani ručně. Na vysavači bliká kontrolka internet, na mobilu potvrdím, že kontrolka bliká, zadám heslo k Wifi. Zobrazí se mi QR kód a jsem v koncích. Přidat automaticky také nejde. Moc prosím pomozte.
Tato otázka byla již uzavřena.
Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.