Poradna Evolveo RoboTrex H9

Autor: Eva Petříčková | Vloženo: 18.04.2021 000 16:52 | Témata: Poradna Evolveo RoboTrex H9

Eva Petříčková

Eva Petříčková

Nejde mi přidat vysavač do aplikace

Dobrý den,
omlouvám se, že otravuji, ale už jsem zoufalá. K vánocům jsem dostala robotický vysavač Evolveo Robo Trex H9. Nainstalovala jsem si aplikaci a ta normálně fungovala tři měsíce. Pak najednou přestala fungovat, vysavač z ní zmizel. Pokoušela jsem se ho tam znovu přidat. Marně. Aplikaci jsem odinstalovala a znovu nainstalovala, ale bez úspěchu. Nejde přidat zařízení ani ručně. Na vysavači bliká kontrolka internet, na mobilu potvrdím, že kontrolka bliká, zadám heslo k Wifi. Zobrazí se mi QR kód a jsem v koncích. Přidat automaticky také nejde. Moc prosím pomozte.

  • 19. dubna 2021 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,

    postupujte dle videa zde https://www.youtube.com... pokud by se ani takto nedařilo připojit, tak doporučím kontaktovat přímo podporu Evolveo nebo reklamovat u svého prodejce.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    ROBOT WORLD s.r.o.
    www.roboticky-vysavac.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.