Poradna iRobot Roomba 780

Autor: | Vloženo: 07.08.2015 000 12:03 | Témata: Poradna iRobot Roomba 780

Nelze odstranit ERROR 6

Vlastním vysavač 1,5 roku a naprostá spokojenost. Minulý týden jsem jej však nalez uprostřed místnosti s hláškou Error 6 Move to....press clean to restart. Bohužel od té doby jsem jej nerozběhl ač jsem vše vyčistil a celého jej zrestartoval (stiskem CLEAN na 20sec). Mohu ještě něco zkusit udělat než odešlu vysavač na reklamaci???

  • 7. srpna 2015 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den,
    pokud jste nezměnil barvu podlah na černou, tak toto budou vadné senzory a bude potřeba zaslat robota na reklamaci či servis. Toto můžete vyřešit zde - http://www.roboticky-vysavac.cz...
    S pozdravem,
    Robotický - vysavač
    http://www.roboticky-vysavac.cz/

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne
  • 7. srpna 2015 - Oficiální zástupce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,
    u Vašeho robota to vypadá na vadu v pádových v senzorech nebo v základové desce. Určitě doporučuji robota co nejdříve reklamovat u svého prodejce.
    S pozdravem http://www.robotworld.cz/

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.