Poradna iRobot Roomba 866

Autor: | Vloženo: 31.01.2017 000 12:51 | Témata: Poradna iRobot Roomba 866

Samovolné zastavení

Vysavač máme od Vánoc 2016. Týden vysával i dobíjel bez problémů i když měl stanici ve vedlejší místnosti s otevřenými dveřmi. v prvním týdnu po Novém roce za stejných podmínek se cca po 1 hod zastavil, zahrál melodii a vypnul se. museli jsme ho tlačítkem spustit na další vysávání. toto se opakovalo stále. Dal jsem ho na reklamaci a po třech týdnech nám byl vrácen s tím, že je v pořádku, pouze mu přehráli software. Ještě ten den jsme ho pustili vysávat a opět se cca po 1 hod zastavil. Přitom jeho odvedená práce je vynikající, ale nemůžeme ho pustit např v noci, protože by jistě neprovedl celý cyklus úklidu od nabití po vybití.
Může někdo poradit co s ním? Nemůžu sehnat servis, kde bych se mohl s někým poradit.
Předem děkuji za radu/odpověď.
Pavel Tichý 736 521 906

  • 31. ledna 2017 - Oficiální zástupce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,

    robotický vysavač iRobot Roomba 866 podle Vašeho popisu opravdu pracuje správně. Pokud nastavíte na robotovi programování (tedy čas, kdy má robot sám začít vysávat) tak doba jeho vysávacího cyklu je 1 hodina. Po té se robot vrací zpět do dokovací stanice. Pokud chcete, aby jeho vysávací cykus byl delší musíte robota spustit manuálně. Pak bude vysávat dokud nevyhodnotí, že má danou plochu kompletně vysátou nebo maximálně 3 hodiny - což je čas provozu baterie do vybití. Tento čas je samozřejmě brán při plné kapacitě baterie.

    Přeji pěkný den
    Tým Robotický vysavač

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Pavel Tichy

      31. ledna 2017 - Pavel Tichy

      Dobry den,
      Dekuji za odpoved. Nepresne jsem uvedl to, ze robot neni nastaven casovacem. Poustime ho manualne a po hodine nezajede do stanice, ale zastavi se uprostred mistnosti. Odtud pokracuje opet manualnim spustenim. Ale napada me, ze ho manualne poustime ze stanice. Nemohl by z teto polohy startovat jako na casovac?
      V kazdem pripade jsem moc vdecny za komunikaci s vami. Nebyl by i telefonni kontakt?
      S pozdravem

      Pavel T.


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.