Poradna Lenovo T1s Pro

Autor: bennyx | Vloženo: 31.03.2021 000 23:31 | Témata: Poradna Lenovo T1s Pro

bennyx

bennyx

Připojení k aplikaci

Prosím o radu, jak vysavač zprovoznit v mobilní aplikaci. Vše jsem udělal podle návodu, po připojení k domácí WiFi síti se mi zobrazi hotspot robota, když kliknu na políčko "další" tak mi to vždy vyhodí okno " nepodařilo se připojit hotspot robota" a na výběr je ano ne. Když dám ne, stále dokola jsem na stránce s nalezenym hotspotem, ale nikam dál se nedostanu, když dám volbu ano, tak mne to přesune do nastavení WiFi v telefonu a zde vidím, že Robot je připojen, je u něj ikona sítě... Pak nic. Takže když toto poté zavřu a aplikací spustíme znova, tak robot nenalezen, přesto, že v nastavení WiFi jej vidím... Nevím si už řady, děkuji za pomoc. Zakoupeno 30.3., dnes dodáno...

  • 6. dubna 2021 - Odpověď partnera sekce roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,

    v případě potíží s připojením doporučím kontaktovat svého prodejce s žádostí o radu, případně si vyžádejte kontakt na autorizovaný servis, kde by měli být schopni s připojením pomoci nebo se s nimi domluvíte na dalším postupu.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    ROBOT WORLD s.r.o.
    www.roboticky-vysavac.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.