Poradna Niceboy ION Charles i9 Black

Autor: Pavlína Doubková | Vloženo: 07.05.2022 000 17:57 | Témata: Poradna Niceboy ION Charles i9 Black

Pavlína Doubková

Párování vysavače Niceboy

Dobrý den, zakoupila jsem robotický vysavač Niceboy Charles ION9 a ne a ne se spárovat s aplikací. Už jsem vyzkoušela všechno. Reset Wi-Fi, reset routeru, reset vysavače, reinstalace aplikace, zkoušela jsem aplikaci na jiném telefonu a stále nic. Vše dělám krok po kroku dle návodu a telefon nevidí hotspot vysavače. Koukala jsem i na YouTube a vše dělám správně. Bude problém v nastavení zabezpečení Wi-Fi na routeru? Poradí někdo?

  • 9. května 2022 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den.
    Váš dotaz jsme konzultovali s produktovým oddělením a musíme se omluvit za mylné doporučení reklamace u předchozí odpovědi.
    Vysavač prošel změnou v párování a bohužel u vašeho kusu ještě tato informace nebyla zanesena do manuálu, za což se omlouváme.
    Není tedy nutná reklamace ale prosím postupujte při párování následovně:
    Pro resetování Wi-Fi držte obě tlačítka dlouze dokud se neozve 2x upozornění(pípnutí). Respektive držíte tlačítka, ozve se pípnutí, stále držíte, ozve se druhé pípnutí a v tento okamžik je vysavač připraven k párování.
    Ještě jednou se omlouváme za komplikace a věříme, že již bude Váš pokus o párování úspěšný.
    V případě jakéhokoli dalšího dotazu opět rádi odpovíme. Hezký den Vám přeje Tým Niceboy.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Pavlína Doubková

      9. května 2022 - Pavlína Doubková

      Dobrý den, mnohokrát děkuji za čas věnovaný mému problému s párováním robotického vysavače. Zkusila jsem podržet dlouze obě tlačítka (druhé pípnutí se ozvalo cca po 10 sec.) a nakonec se párování zdařilo :) Ještě jednou děkuji a přeji hezký den. Pavlína Doubková


  • 9. května 2022 - Oficiální zástupce značky Niceboy

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za dotaz k zakoupenému produktu značky Niceboy. Zmiňované komplikace nás mrzí.
    Bohužel se zde nejspíše jedná o vadný kus. Omlouváme se a doporučujeme reklamaci. Produkt bude zaslán do servisního střediska, kde bude provedena jeho diagnostika.
    V případě jakéhokoli dalšího dotazu opět rádi odpovíme. Hezký den Vám přeje Tým Niceboy.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.