Poradna Robzone Duoro XCLEAN Profi 5.0

Autor: Neo | Vloženo: 02.09.2023 000 11:09 | Témata: Poradna Robzone Duoro XCLEAN Profi 5.0

Neo

Robot se zastaví na místě

Dobrý den,

můj robot po zapnutí začne vysávat a po chvíli se zastaví na místě, malý kousek popojede, ale vždy jen na pravou stranu, působí dezorientovaně a pak zůstane stát a vysává na místě. Zkusil jsem ho restartovat vypnutím vypínačem i krátkodobým vytažením baterie, zkontroloval jsem kolečka, ale žádný problém jsem neobjevil. Koš byl vysypaný, kartáč vyčištěný, prach z veškerého povrchu robota byl utřený, robot nehlásí žádnou chybu. 2krát se stalo, že se po opětovném zapnutí sám vypnul, a to po několika sekundách. Robot byl zakoupen v prosinci 2020 a zapínám ho maximálně jednou za týden, někdy jednou za 10 dní, čekal bych, že vydrží déle. Prosím o jakoukoliv radu.

Děkuji

  • Heureka.cz

    Heureka.cz

    4. září 2023

    Dobrý den,

    v tomto případě se prosím obraťte na zákaznickou linku výrobce, kde vám problém pomohou řešit.
    https://www.robzone.cz/kontakty/

    S přáním pěkného dne
    Heureka.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 4. září 2023 - Oficiální zástupce obchodu Robzone

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši zprávu.
    Pokud jste proved celkový restart vysavače odpojením baterie a zkontroloval hnací kola, nezbývá nic jiného než problém nechat prověřit naše odborné techniky.
    Postupujte prosím dle reklamačního řádu zde: https://www.robzone.cz...
    Reklamační formulář zde: https://service.robzone.cz/newclaim

    Pro případ reklamace v záruční době:
    1. Vyplnit a odeslat online ( elektronicky) formulář pro reklamaci.
    2. Počkat na zaslání podacího čísla pro Zásilkovnu (email).
    3. Zabalit robotický vysavač a zásilku označit číslem reklamace a nalepit podací štítek (reklamační asistent).
    4. Odnést na nejbližší pobočku zásilkovny.
    5. Dopravné do servisu máte zdarma.

    Pro případ pozáruční opravy:
    1. Vyplnit a odeslat online ( elektronicky) formulář pro reklamaci / opravu.
    2.Zabalit robotický vysavač a zásilku odeslat na naši adresu: Robzone-servis, Průmyslová 1472/11, Praha 10, 102 00
    3.Dopravné hradíte Vy.

    Pokud byste měl další dotazy, neváhejte napsat [email protected] nebo zavolat na naší zákaznickou linku 226 225 030.

    S přátelským pozdravem
    Team RobZone

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.