Poradna Rowenta RR 7447 WH

Autor: Honza K. | Vloženo: 28.11.2020 000 16:06 | Témata: Poradna Rowenta RR 7447 WH

Honza K.

Honza K.

Nelze připojit přes aplikaci Rowenta robots

Dobrý den, 4 dny zkouším připojit tento vysavač k aplikaci Rowenta robots, ale bez úspěchu. Už jsem zkoušel 3 různé mobilní telefony. Mám doma Wi-Fi router TP Link WR TL-WR841N, který je uveden v seznamu jako kompatibilní s vysavačem. Jinak vysavač funguje bezvadně, vjede všude, ale bez možnosti ovládání přes aplikaci ztrácí jeho koupě smysl, to můžu zůstat u 12 let staré Roomby. Prosím o radu, jak to propojit s telefonem.

  • 28. listopadu 2020 - Oficiální zástupce značky Rowenta

    Dobry den,
    jake znacky mobilu jste zkousel? U modelu Xiaomi je nutne specialni nastaveni, s ostatnimi neni problem. Idealne je byt co nejblize routeru, mit robota v dokovaci stanici a mobil co nejblize u nej. Nutny je silny signal wifi pri parovani. Jakou chybu Vam to zobrazuje? Kdyz tak nas prosim kontaktujte na [email protected] a urcite to vyresime.

    Hezky den
    Rowenta

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne (3)
  • 29. listopadu 2020 - Oficiální zástupce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,

    doporučujeme zkontrolovat na jaké frekvenci pracuje Váš wifi router, podporovaná frekvence je 2,4 GHz. Dále je vyžadován Android 5.1 a vyšší verze nebo IOS 12 nebo vyšší. V případě párování vypněte si dočasně data v telefonu, aby se připojení neblokovalo. V případě, že vše splňujete a i tak nelze spojit, bude nejlepší se spojit přímo s autorizovaným servisem.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    ROBOT WORLD s.r.o.
    www.robotworld.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (2)
    • Ne (1)
    • Gabriela

      28. dubna 2021 - Gabriela

      Dobrý den, Jak změním novou WiFi na vysavači? Máme nový modem a nemůžu nikde najít jak na to. Dekuji


  • A

    A

    4. února 2021

    Mám stejný problém, normálně dám přihlásit se a pak se objeví to Ověření a furt se tam točí to kolečko, vůbec nic se nepřipojí.
    Už jste tento problém vyřešil? Docela by se mi šikla rada ☹, děkuji předem.

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (3)
    • Ne
    • Jiří Dopita

      4. února 2021 - Jiří Dopita

      Teď dvě hodiny řeším ten samý problém... Už jsem psal na Rowentu ..


    • Jiří Dopita

      5. února 2021 - Jiří Dopita

      Dnes jsem tam volal.. technický problém na jejich straně , je to v řešení..


    • Rowenta

      5. února 2021 - Oficiální zástupce značky Rowenta

      Dobry den,
      moc se omlouvame za vznikle problemy. Tento problem od vcera evidujeme a aktivne resime. Prosime o ztrpeni.

      Dekujeme
      Rowenta


    • Jiří Dopita

      5. února 2021 - Jiří Dopita

      Dobrý den , můžete dát vědět , až bude problém vyřešen? Děkuji Dopita


    • Rowenta

      5. února 2021 - Oficiální zástupce značky Rowenta

      Dobry den, ano napiseme sem do vlakna, ze je problem vyreseny.
      Rowenta


    • Jiří Dopita

      5. února 2021 - Jiří Dopita

      Dobrý den , to už ale není normální... Od včera výpadek.. už uvažuji o vrácení zboží.. ‍♂️ nestojí to 200 aby to leželo na zemi jen tak...


    • Honza K.

      5. února 2021 - Honza K.

      Nakonec se mi to povedlo, Wi-Fi i mobil položené na vysavači :). Ale jelikož vysavač měl jen gyroskopickou navigaci a motal se hrozně dlouho v jedné místnosti, tak byl ve lhůtě vrácen a koupena Roomba i7 a nelituji toho. Jediná výhoda Roventy je výška, jinak nic.


    • A

      5. února 2021 - A

      parádec, díky moc, už se mi to taky povedlo připojit


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.