Poradna Rowenta RR 7447 WH

Autor: Marie | Vloženo: 25.02.2021 000 18:04 | Témata: Poradna Rowenta RR 7447 WH

Marie

80 nelze připojit v aplikaci ke cloudu

Už jsme zoufalí, jak připojit vysavač k aplikaci? Stále nám nejde připojit ke cloudu a to jsme restartovali vše několikrát, vše zkontrolováno. Už je to druhy vysavač, co nejde připojit. Mysleli jsme, ze je to vadným kusem, ale ani tento nejde. Máme oba iOS vyšší než 12, tak ze opravdu nechápu kde je problém. Už znovu nechci procházet reklamacnim procesem, ale nejspíš budu muset. Na Rowenta mi nejsou schopni poradit..

  • 26. února 2021 - Oficiální zástupce obchodu ROBOT WORLD

    Dobrý den,

    pokud nedokáží s problémem poradit ani na podpoře Rowenta, tak doporučím robot vrátit a vyzkoušet jiný model případně jinou značku.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    ROBOT WORLD s.r.o.
    www.roboticky-vysavac.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
  • 26. února 2021 - Oficiální zástupce značky Rowenta

    Dobry den,
    to nas mrzi. Jedna se o model S60 nebo S80? V nazvu pisete 80. S iOS nebyva nikdy problem. Pokud se jedna o S80, podivejte se prosim, zda mate spravne zapojenou baterku - kdyz vytahnete batrku z tela robota, mela by byt pevne spojena s konektorem v robotovi. Pokud neni, tak to je problem. Tento problem jsme resili uz nekolikrat - uzivatel si nevsiml, ze musi zapojit konektor z baterky do robota, nikoliv tam jen beterii nasadit.

    Pokud mate S60, tak tam to muze byt nekolika duvody. Ty plati i pokud mase S80.

    1) wifi pojmenovana s diakritikou
    2) pripojujete se k 5Ghz wifi - s temi domaci spotrebice nefuntuji, je nutne pouzivat pouze 2,4 Ghz
    3) muze byt vypadek serveru na strane Rowenta. Pokud jste to ale zkouseli vicekrat v rozsahu nekolika hodin, tak tento problem muzeme vyloucit.

    Kdyby se Vam to nepovedlo rozchodit, napiste nam svuj kontakt na email [email protected] a nas technik se Vam ozve a osobne problem uricte vyresi.

    Dekujeme
    Rowenta

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Marie

      26. února 2021 - Marie

      Děkuji za odpověď. Máme sérii 80 (nesla mi k němu vložit otázka). K Wi-Fi připojení jsme, i když máme diakritiku a máme 2,4GHz. Ale nejde nám další krok - připojení ke cloudu. Zkoušíme v průběhu několika dni a stále nic.


    • Rowenta

      26. února 2021 - Oficiální zástupce značky Rowenta

      Dobry den, dekujeme za upresneni. A tu baterii jste zkouseli? Mate ji pevne pripojenou kablikem k robotovi?


    • Marie

      26. února 2021 - Marie

      Ano, to jsme zapojili hned a radši jsem to ještě zkontrolovala, tam problém není.


    • Rowenta

      26. února 2021 - Oficiální zástupce značky Rowenta

      V tom pripade navrhujeme, pokud je to za Vas v poradku, aby jste poslala svuj kontakt na email [email protected] a nas specialista Vas bude obratem kontaktovat a projde si s Vama cely proces idealne po telefonu. Urcite problem odstranime.

      Hezky den
      Rowenta


    • Marie

      26. února 2021 - Marie

      Mnohokrát děkuji, ochotně se o mě postarali.
      Šlo opravdu pouze o přejmenování Wi-Fi na jméno bez diakritiky. Nenapadlo by mě, ze toto muže být ono.
      Robot nám už uklidil a jsme moc spokojeni, vše funguje tak, jak má.
      Ještě jednou díky!


Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.