Poradna Rowenta RR 7447 WH

Autor: Iveta Šebková | Vloženo: 30.03.2021 000 00:18 | Témata: Poradna Rowenta RR 7447 WH

Iveta Šebková

Nejde propojit a aplikací

Rowenta explorer 60. V aplikaci se už snad po stý zasekne na kroku 5, zmáčknu na 6 sekund tlačítko Domů ale wifi kontrolka blikat nezačne, občas se při nějakém pokusu ozve pipnutí občas ne, zkusím přesto připojit a furt píše připojení se nezdařilo. K wifi připojená jsem, mobil i vysavač jsem několikrát restartovala.

  • 30. března 2021 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobry den, zkuste nejdrive tvrdy restart - zmacknete obe tlacitka na robotovi najednou po dobu cca 5 sekund. Ozve se pipnuti a kontrolka zapnuti robota blika. Robot by mel byt pri parovani v dokovaci stanici. Pote nasledujte pokyny v aplikaci. Kontrolka wifi musi blikat pri parovani. Pokud neblika, nema smysl to zkouset.

    Pokud tedy postupujete spravne a po podrzeni tlacitka - drzte klidne 10 sekund wifi ikonka na robotovi blikat nezacne, tak je neco spatne s robotem. Pokud ani po opakovanem tvrdem restartu a vypnuti/zapnuti robota blikat nezacne, doporucujeme robota vratit. Robot musi byt v dokovaci stanici pri tomto ukonu.

    Pokud Vam ikonka blika a vse jde bez problemu a spadne to v kroku 5, tak to muze mit v podstate 4 priciny:

    1) mate v nazvu domaci site wifi diakritiku - carky, hacky atp. zkuste zmenit nazev site a pak to bude fungovat

    2) jste moc daleko od wifi routeru a mate slaby signal - robot se nedokaze pripojit. Zmente jeho polohu blize k routeru a zkuste znovu

    3) snazite se pripojit k 5 Ghz wifi siti. Zkuste stejnou ale na frekvenci 2,4 Ghz

    4) mate mobil Xiaomi - nejdrive je nutne v nastaveni mobilu v sekci aplikaci najit aplikaci Rowenta robots a povolit ji automaticke pripojovani k internetu. Pote spustit parovani znovu a melo by to jit.

    Pokud ani jedna z techto 4 moznosti neni Vas pripad, tak pravdepodobne je problem v elektronice robota a doporucujeme produkt reklamovat.

    Hezky den.
    Rowenta

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne
    • Iveta Šebková

      31. března 2021 - Iveta Šebková

      Děkuji oběma za odpověď.
      Již mám robota nového a maká po bytě. Očividně to byl vadný kus.
      Nedovolím si nezmínit - zákaznická linka Rowenty, dva telefonáty - ani jednou mě pořádně nenechali domluvit a jen mi poslali do emailu - jednou odkaz na youtube, podruhé okopírovaný postup ze stránek Rowenty, obojí jsem již viděla a v tuhle chvíli bych řekla že znám zpaměti. Pokud je rada jednoduchá jako nerozsvítí se kontrolka wifi vůbec běžte vysavač reklamovat tak bych očekávala, že zazní mnohem dříve z úst operátorky a ušetří mi čas.
      Ještě díky datartu (Harfa Praha) kde nebyl problém vrátit vysavač a datartu (oc Fénix Praha) kde byli hodní a vyzkoušeli se mnou nový vysavač abych se zas nespálila a nebyl kazový.


  • 30. března 2021 - Odpověď partnera sekce roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,

    doporučíme vyzkoušet restart robota: Restartujte robota pomocí přepínače vedle zásobníku na prach. (další popisovaný reset se provede stisknutím tlačítka pro návrat do výchozí pozice a tlačítka spuštění po dobu 5 sekund. Je-li postup úspěšný, uslyšíte pípnutí a tlačítko spuštění bliká.) Pokud toto nepomůže k tomu aby bylo párování úspěšné, tak můžete zkusit kontaktovat přímo společnost Rowenta o radu, případně robot reklamovat u svého prodejce.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    ROBOT WORLD s.r.o.
    www.roboticky-vysavac.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.