Poradna Sencor SRV 8550BK

Autor: Mirka | Vloženo: 17.01.2022 000 10:36 | Témata: Poradna Sencor SRV 8550BK

Mirka

Aplikácia

Dobrý deň .V aplikácii sa pripojím na domovsku sieť ,potom mi nabehne prihlásiť sa na robota to mi načíta na 92 % a nabehne opäť domovská sieť .Čo robím zle ?

  • 17. ledna 2022 - Oficiální zástupce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den,

    doporučíme zkontrolovat v mobilním telefonu, že je zapnuté vyhledání polohy pomocí GPS a vypnutá mobilní data - někdy toto pomůže. Dále vyzkoušet vypnout před párováním wifi router na cca 1 min ze sítě. Pokud by se ani takto nedařilo spojení navázat, tak bude třeba obrátit se přímo na podporu Sencor: www.sencor.cz .

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    ROBOT WORLD s.r.o.
    www.roboticky-vysavac.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.