Poradna TESLA RoboStar iQ500

Autor: Alena P. | Vloženo: 20.08.2020 000 09:02 | Témata: Poradna TESLA RoboStar iQ500

Alena P.

Stále vypadává připojení

Dobrý den, máme vysavač dva měsíce. Opakovaně vypadává připojení, vyčlenili jsme sólo 2.4G síť pouze pro vysavač, dostatečně silná a stabilní. Na vysavači aktuální firmware (dle app). Přesto s námi po většinu času nekomunikuje, nebo reaguje nesmyslně, např. zadám oblast a spustím úklid, vysavač vyjede ze základny a po deseti cm hlásí, že je úklid hotov a vrací se zpět. Nebo oblast úklidu vůbec nezaregistruje a vyrazí jiným směrem. Občas přejede virtuální zeď (a pak neví, jak zpět...). Jinak bychom byli s úklidem i app velice spokojeni, ale v tomhle případě je vše spíše na obtíž a časově náročné. Děkuji za odpověď.

  • 20. srpna 2020 - Oficiální zástupce obchodu roboticky-vysavac.cz

    Dobrý den, toto chování není zcela v pořádku. doporučili bychom Vám robota zaslat k reklamaci prodejci, u kterého byl vysavač zakoupen. Může se jednat o problém s LIDAREM (laserem) nebo se senzory pohybu. S pozdravem tým Robotworld.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano
    • Ne

Tato otázka byla již uzavřena, protože na ni nikdo během posledních 90 dnů neodpověděl.

Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.