Poradna TESLA RoboStar iQ500

Autor: Registrovaný uživatel | Vloženo: 30.09.2020 000 21:27 | Témata: Poradna TESLA RoboStar iQ500

Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

Zapomínání zón a virtuálních zdí

Vysavač funguje docela dobře, jen zapomíná vytvořené zóny pro vysávání a virtuální zdi. Při kreslení zón také chybí v aplikaci možnost "uloži". Podařilo se zóny jednu po druhé na chvíli (jedno odpoledne) jen tak, že se na zónu vysavač hned poslal uklidit. ruhý den už ale na mapě z=iny ani virtuální zdi nebyly... Doufám, ýe to není normální chování? Samozřejmě by velmi potěšila oprava aplikace resp. firmware....

  • 1. října 2020 - Nejlepší odpověď Autor otázky označil tuto odpověď jako nejlepší.

    Dobrý den, pokud jsou zóny nastavené a uložené, robot by měl tuto trasu jezdit pravidelně. Lze také nastavit, kolikrát se daná oblast bude uklízet. K vymazání dojde pouze v případě, že je úklid vysavače přerušen. Hezký den tým Robotworld.cz

    • Byla pro vás tato odpověď užitečná?
    • Ano (1)
    • Ne
    • Registrovaný uživatel

      1. října 2020 - Registrovaný uživatel

      Děkuji za odpověď, úplně jí ale nerozumím, resp. vzbuzuje pochybnosti o kvalitě softwaru vysavače...
      1) Jesliže jednou nakreslím zóny a používám je, tak jistě nechci, aby se smazaly, když se jednorázově stane, že potřebuji úklid přerušit, protože se to zrovna nehodí...
      2) Možnost po nakreslení zónu uložit v aplikaci neexistuje - takové tlačítko v ní není (oproti tomu je k dispozici při kreslení virtuální zdi). Není-li vysavač na zónu vyslán uklidit, tak po vystoupení ze záložky kreslení zón poslední nakreslená zóna zmizí...
      3) Stejně tak ale z mapy zmizely i virtuální zdi, které jsem do ní vložil v místech, kde se vysavač díky své výšce zasekává... Také tyto zdi by měly v mapě zůstat, dokud je uživatel explicitně nesmaže, protože přerušení jednoho úklidu obvykle neznamená, že se odstěhoval problematický nábytek...


    • ROBOT WORLD

      1. října 2020 - Oficiální zástupce obchodu ROBOT WORLD

      Tato informace je přímo od výrobce vysavače. Většinou je problém neukládání map způsoben slabým signálem, nebo právě probíhající aktualizací aplikace. Hezký den tým Robotworld.cz


    • Registrovaný uživatel

      1. října 2020 - Registrovaný uživatel

      Rozumím, škoda, že zde nereaguje přímo výrobce...:-) Díky za ochotu!


Tato otázka byla již uzavřena.

Autor otázky byl spokojen s obdrženou odpovědí, proto je otázka uzavřena a nelze na ni dále reagovat. Pokud se chcete zeptat na něco dalšího, položte novou otázku.