poradna Concept VR 3210

Uzavřené dotazy

Ondřej

Ondřej

Aplikace concept home

30. prosince 2022

Dobrý den, je možné vysavač připojit k aplikaci concept home, nebo jen concept robot? Děkuji.


Michal Šálek

Michal Šálek

Robot píše zásuvka na prach vyjmuta

3. ledna 2024

Zásobník na prach vyjmut a robot je v erroru.Nejde spustit obě kontrolky na robotů blikající a na nic nereagují v aplikaci nejde rovněž spustit.


Petr

Petr

Wifi 5G

12. prosince 2023

Dobry den, je mozne pripojit vysavac na sit 5G? Pripadne existuje moznist jak? V navodu je uvedena pouze moznost propojeni do 2.4GHz. Dekuji


Lenka

Lenka

Nespáruje se s aplikací

19. června 2023

Dobrý den, vysavač jsme měli na reklamaci a po vrácení ho již nemůžu spárovat s aplikací Concept Robot. Restartovali jsme Wifi, vysavač, mobil, odinstalovali jsme aplikaci a znovu nainstalovali. Název Wifi je správný. Ne...


Lenka

Lenka

Nedávkuje vodu

20. dubna 2023

Mám concept 3210, po vložení nádoby s vodou nedávkuje vodu, vytírá na sucho. Nevíte prosím čím to může byt? Děkuji


Simona Smetanová

Simona Smetanová

Vysavač nereaguje

21. června 2022

Dobrý den. Nevíte proč se mi vysavač během vysávání sám vypne a nereaguje? Ani nesvítí a v aplikaci je offline. Dám ho do nabíjecí stanice, řekne že se aktualizuje. Tak ho spustím, vysaje kousek a opět se zastaví a nerea...


Lenka

Lenka

Concept 3210 se chova jako blazen

13. června 2022

Mam ho 5mesicu, vse bylo ok. Najednou ignoruje nektere mistnosti nebo je hleda na opacnem konci bytu. Jezdi podle mapy, kterou jsem nijak nemenila. I zony jsou stejne. Ale on, kdyz ma nektere uklizet, nahlasi, ze se jde ...


Zyková

Zyková

Mapa v aplikaci

8. června 2022

Dobrý den, vysavač nám několik měsíců plně vyhovoval. Nyní se načetla v aplikaci další stejná mapa bytu, která překrývá tu původní, ale je mírně pootočená. Robot nejezdí rovnoběžně se stěnou, ale šikmo a celý úklid trvá...


Natálie Ludvíková

Natálie Ludvíková

Jak nastavit čas na vysavači concept VR 3210?

13. dubna 2022

Dobrý den, mám problém s plánováním úklidu. Chci, aby vysavač vysával v 9:00 hodin. Ovšem když mu nastavím tento čas, začne vysávat ve 21:50. Musím na něm nastavit čas 21:50, aby vysával v 9:00, je to matoucí. V historii...


Lenka Opacká

Lenka Opacká

Není možné spustit robotický vysavač

12. dubna 2022

Dobrý den, po zhruba půl roce používání vysavač nelze spustit, po spuštění zahlásí "načítání systému", následně zahlásí "jsem aktivován" a hned poté "vypínám se". Vysavač je v dokovací stanici, měl by být teoreticky nabi...


Registrovaný uživatel

Registrovaný uživatel

Abnormální chování - zmatené pohyby robot. vysavače

1. dubna 2022

Dobrý den, V nedávné době jsem zaznamenala nezvyklé chování robota při vysávání. Místo systematického pohybu, kde robot vymetl každý kout a projížděl tam a zpět celou místnost (byt) nyní vysavač jezdí chaoticky, náhodným...


Ivana

Ivana

Změna wifi a místa, problém s připojením robota

13. ledna 2022

Dobrý den, chtěla bych se zeptat jak postupovat při znovu připojení vysavače na jinou wifi. Postupovala jsem stejně jako při prvním párování. Zkusila jsem vypnout vysavač, znovu nainstalovat aplikaci, název wifi souhla...


Lukáš

Lukáš

Restart během úklidu

16. srpna 2021

Dobrý den, vysavač Concept VR 3210 se během úklidu sám restartuje na různých místech (úplně zhasne a je offline) musím ho donést na nabíječku a tam se znovu aktivuje, poté již nepokračuje v úklidu. Při vytírání i při vys...


Petr

Petr

Nelze sdílet druhého uživatele

14. června 2021

Nemohu sdílet druhého uživatele. Přitom jsou oba emaily registrované. Fungijí pouze samostatně, ne společně. Přidání bylo prováděno dle video návodu. Dokážete poradit? Děkuji


Michaela Havlová

Michaela Havlová

Nerozpozná nádobu na vodu od nádoby na prach

10. května 2021

U robotického vysavače VR3210 po vyjmutí nádoby na prach a vložení nádoby na vytírání přístroj stále hlásí, že byla vložena nádoba na prach (Zásobník


Michal

Michal

Dobrý den, je pěkné, že lze v aplikaci nastavit za...

18. března 2021

jako zakázané zóny koberce, abych mohl i vytřít, musím to takto dělat složitě pořád? Proč tam nelze zvolit úklid 1 na vysávání celého bytu a úklid 2 se zónami na vytírání? Jinak český hlas robota je fajn nápad, jen nech...


JP

JP

Dobrý den,při vysávání se robot zasekl.

27. ledna 2021

Při vysávání se robot zasekl. na noze stolu - válec vysoký cca 6 cm. Po vyproštění nebyl schopen pokračovat ani jej nebylo možné restartovat souč. zmáčknutím obou tlačítek zároveň, ani vypnout. V aplikaci byl offline a l...


Partner sekce Robotické vysavače

Na vaše otázky v této sekci odpovídá roboticky-vysavac.cz